Forum Świątynia Frey - Miejsce Wytchnienia i Odpoczynku Strona Główna Świątynia Frey - Miejsce Wytchnienia i Odpoczynku
Witaj w Guard. Tutaj każdy jest mile widziany
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zasady Mechaniki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Świątynia Frey - Miejsce Wytchnienia i Odpoczynku Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mistrz Gry
Ten Który Rządzi



Dołączył: 27 Lis 2006
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:57, 27 Lis 2008    Temat postu: Zasady Mechaniki

Uniwersum na Świątyni będzie mieszanką Warhammera i tego co przyjdzie mi do głowy. Tzn. wszystko co stricte mechaniczne, rzuty kostkami, wszystkie śmieszne cyferki będą na podstawie warhammera 2 ed. Z tym, że po Waszej stronie monitora będą one zupełnie niewidoczne; walki, rzuty, próby, picie na umór - wszystko będzie fabularyzowane. Mówię to, żeby nikt nie stwierdził któregoś dnia, że rzuty są brane z przysłowiowej dupy.
Świat jako taki będzie zależny od potrzeb danej sesji - może pojawić się Forgotten Realms, Warhammer, Greyhawk albo (co najpewniejsze) coś zaimprowizowanego. Więc pojawią się i znane lokacje większości osób (kogo ja chce oszukać?) jak Wrota Baldura, Athkatla, Altdorf i inne ale też całkowicie fikcyjnie fikcyjne.
Postacie, które będą pewnie interesowały najbardziej większość grających, nie będą krępowały w żaden sposób cyferkami ani problemem "Mam jedną postać i co mam z tym zrobić?!". Rozwój postaci będzie zależny od jej działań w czasie gry i było-nie-było decyzji Mistrza Gry. Walcząc mieczem nie będziesz potężnym magiem, a kradnąc lepszym uczonym - to chyba oczywiste. Ekwipunek początkowy (czy też tzw. permamentny; pierścień ojca, symbol boga, miecz po dziadku) będzie ustalany przez samego gracza ALE! z dozą rozsądku - Mistrz Gry (czyli moi!) ma wspaniały guzik jakim jest usuń i w przypadku hiper-pakerów będzie on używany do skutku. Oczywiście zawartość juków może się zmieniać z kolejnymi sesjami. Umiejętności, cechy i zdolności będą przez gracza ustalane fabularnie bez cyferek, dotyczy ich rzecz jasna taki sam zakaz Power Gamingu jak przy ekwipunku. Tworzenie postaci step by step będzie opisane w temacie "Postacie".

Teraz jeszcze jakby ktoś chciał zacząć polemizować : NIE, nie masz racji. TAK, to Mistrz Gry ma rację. O cokolwiek by nie chodziło.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Czw 21:57, 27 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Świątynia Frey - Miejsce Wytchnienia i Odpoczynku Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin